RSS

Ferdinand Menyifatkan Scholes Sebagai Contoh Selepas Kemenangan Man Utd 2-0 ke atas QPR


Rio Ferdinand, Anton Ferdinand
Ferdinand menyifatkan pemain tengah berusia 37 tahun, Paul Scholes, yang menewaskan penjaga gol QPR, Padi Kenny dengan tendangan jaraj jauh yang kuat dari 25 meters, sebagai contoh kepada semua orang di kelab '.


Kemenangan di Old Trafford menyaksikan United melangkah lapan mata di puncak Liga Perdana sebelum  pencabar terdekatnya, Manchester City memulakan menentang Arsenal  awal pagi tadi.


Katanya kepada BBC Sport: 'Banyak yang telah menganggap Paul Scholes akan kembali, kita telah melihat permainannya.


'Kami telah berada dalam kedudukan ini sebelum dan yang dikira banyak. Kita perlu menggunakan semua pengalaman untuk melakukannya sekali lagi. '


Paul scholes telah menjaringkan gol pada aksi permainan separuh masa kedua, dan juga gol kontroversi oleh Wayne Rooney, yang telah menjaringkan gol daripada sepakan penalti selepas Shaun Derry QPR menjatuhkan Ashley Young.


Video ulang tayang menunjukkan bahawa Young berada dalam kedudukan ofsaid apabila dia menerima bola oleh pemain sayap England kemudian terjatuh di asak Derry dan sekaligus pengadil, Lee Mason telah memberikan sepakan penalti kepada Manchester United.


 
Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors